14 april 2011

Köpenhamn

I förgår tillbringade jag eftermiddagen i Köpenhamn tillsammans med två kollegor då vi gick en kurs i Malmö. Meningen var att vi skulle möta våren i Köpenhamn, sitta på uteserveringar och dricka drinkar och shoppa lite. Dagen innan vi var där var det typ 20 grader och sol, när vi var där var det 7 grader, blåsigt och regnigt. Väderoturen fortsätter med andra ord. Vi gick på ströget fram och tillbaka, sen åkte vi till Malmö igen. Har faktiskt börjat köpa fototidningar nu för att få lite nya fotograferingstips, men jag inser att jag inte kommer så långt med min kompaktkamera jag har, utan har ett stort behov av en systemkamera. Så ska börja sätta mig in i den världen, lutar åt att jag vill ha en Nikon i alla fall.

Tre bilder från ströget redigerade i Picasa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar