28 augusti 2011

Nära

I nära en vecka har jag nu jobbat efter semestern, och har redan åkt på en förkylning, tredje denna sommar! Började redan i fredags, var hängig, seg och hade ont i huvudet. Trodde på feber men så var icke fallet. Men helgens planer fick ställas in och jag har typ legat i horisontalläge hela helgen för att försöka bli av med förkylningen. Kändes bättre på förmiddagen men nu har halsontet kommit och jag är helt slut, har sovit några timmar i eftermiddags också. Har verkligen inte tid att ta ut någon sjukledighet denna vecka, då jag har en kick-off som går av stapeln på torsdag som jag är medarrangör till, och på lördag är det stor familje/släktmiddag hos mig inför min 30-årsdag.

Nära gillar jag också att ta bilder, har snöat in på det nu under semestern. Lite exempel på det.








2 kommentarer:

  1. Och vi som trodde att ni var ute och levde båtliv i det fina vädret ni hade i storstan, synd!
    Gillar den där första bilden - måste vara den sällsynta berghällskantarellen. Liten i storlek, men ack så god! :)
    puss
    m

    SvaraRadera
  2. Berghälsskantarell!? Njae det var en hederlig torrmossa på berghäll, eller vad den nu heter :)

    SvaraRadera