27 november 2011

Första advent

Så då återstår 6 veckor av 2011 och sedan börjar räkningen om igen. Tiden rullar så fort, och just denna tid på året känns det extra mycket då man tänker att det var inte så länge sen man plockade ner alla julsakerna plus att man börjar tänka att detta året är "kört" och att man tar nya tag på det nya året som kommer. Samma visa varje år. Men. Det är ju denna tid som är den härligaste på hela höst/vintern, massa fina ljus och grejer som kommer fram. Jag brukar inspektera folks fönster som man åker/går förbi och nu är de som finast.

Jag har två julsaker jag aldrig kommer att byata ut och dessa är mitt englaspel och min adventsstake som jag fick av mamma min första jul med eget boende, den firar 10 år i år... tiden går fort var det ja... Observera den väldigt fina duken på sista bilden...




1 kommentar:

  1. Det är bra att du har ditt egna änglaspel, så slipper du gråta över att jag slängt mitt....

    Jättefin duk!

    puss
    m

    SvaraRadera