3 maj 2012

Fyra dagar senare

På fyra dagar har jag med mina mått mätt tagit en tur till helvetet och tillbaka till livet igen. Jag som har en sådan fobi för att kräkas åkte på en matförgiftning av den värre graden vad jag har förstått. På bara några timmar förvandlades min underbara helg till den värsta tänkbara och fick ett abrubt slut. I fyra dagar skulle jag ju vara ledig och vi skulle fixa det sista med båten inför sjösättningen imorn. Men klockan 23 i söndags slog matförgiftningen till och det kom från alla håll med dessutom ganska stora magsmärtor, med en timmes intervaller. När jag var så tom som jag bara kunde bli kom febern som höll i i två dagar. Idag är magen och jag nästan helt återställd, dock saknas aptiten och förmågan att äta annat än lättsmält mat samt att jag är väldigt trött. Men imorn återgår jag till verkligheten och jobbet.
Mitt i all misär så lyckades jag igår få tag på biljetter till Lady Gaga i Globen den 31 augusti i år!! Så nu blir det Coldplay den 30 augusti och Lady Gaga dagen efter!!

Lady Gaga i Globen 2010-05-07 under Monster ball tour

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar