22 november 2013

Dimmigt

Just nu är livet lite dimmigt av några anledningar. Den största och mest närvarande just nu är förkylningsinfluensan. Har varit dålig i över en vecka med feber som kommit och gått, fruktansvärd hosta som skär i halsen och snorande till förbannelse. Den andra anledningen är att jag började ny tjänst i måndags. Så intressant men mycket att sätta sig in i och för mig är tjänsten en riktig utmaning. Stå och prata inför folk i företagets förändrings- och framförallt förbättringsarbete. Jag ska inspirera och motivera medarbetarna att arbeta med ständiga förbättringar. En liten utmaning för mänskligheten, en stor utmaning för mig. Dessa två situationer (nytt jobb och influensa) samtidigt är ju den värsta kombon man kan tänka sig. Såååååååå pinsamt att dag nr 3 ringa och sjukanmäla sig. Väldigt bra för självförtroendet...NOT! Dessutom är det fotomässa nu i helgen som jag antagligen missar!!!

Gaviksfjärden Höga Kusten

Ramstaviken Höga Kusten

1 kommentar:

  1. Nu är det strax ettårsdag. Kom igen gumman! Saknar dig och dina bilder! Puss

    SvaraRadera